dissabte, 28 d’agost del 2010

Entrenant Botamarges

Esta setmana volia fer un carro de km, cosa que no ha pogut ser possible. Intentaré fer-ho la pròxima setmana.
Hui he anat al Barranc de l´Infern a fer una volta que tenia pendent i a gravar el video de la setmana anterior, de manera decent. per això he anulat el video antic, i ara enllaçe el nou. No sé si vos agradarà, a mí em flipa hehehe
I damunt ha segut el dia en que més ràpidament he fet la circular, 2h03´...ara quan passe la calor i Botamarges s´haurà de intentar baixar de 2h...ja tinc un nou xurro-repte xD

trailrunning barranc del infern from santivalles on Vimeo.



Que estigueu bons!

2 comentaris:

  1. M'ha encantat el video, quines ganes de tornar per ahi (caminant, jo a lo de córrer encara no li acabe de trobar el gust).

    Lalalalalà!

    ResponElimina
  2. Mai digues d´aquesta aigua no beuré hehehe a mi em feien repelús els que corrien...i ara mira... Ho fas 2 dies, t´enganxes i acabes viciat perdut.
    Per cert, promet passar-me pel teu blog...tinc la blogosfera abandonada del tot. Quan tinga un ratet et faré una visita :)

    ResponElimina