dilluns, 23 d’agost del 2010

Correries. Calor a cascoporro.

El dissabte vaig anar al Barranc del Infern a pegar-li 2 voltetes. Pegue la primera molt a gust i tardant 2h10´, i això que anava reservant per a la segona volta, que anava gravant videos amb la càmera del mòbil i que vaig estar uns minutets parat explicant-li a uns turistes la ruta.
Començe la segona i molt bé, aprete intentant baixar el meu millor temps, fins que...pujant a les juvees de dalt, supose que per la calor i la soligana que pegava, em va pegar un baixó de "cágatelorito"...i ja vaig acabar la volta amb el xip de "senderista tranquilet"...

Ací vos deixe el meu primer video. Es veu pitjor que mal, però fa il-lusió hehe Ho tornaré a gravar amb la càmera de fotos que trau videos molt millors.

barranc de l´infern calorassa trailrunning movie from santivalles on Vimeo.



A més de k.o. fisicament, vaig acabar amb dolor a la planta dels peus...i es que les Salomon XT wings, estan ja rebentaetes. Per la vesprà vaig anar a Ondara i vaig replegar unes Asics Trabuco 12, que com ja han tret el model 13 estàven d´oferta.



De moment les he probades "de paisano" i es veuen molt cómodes i amb molta amortiguació. Ideals. La única pega que veig, a priori, és la sola...m´agradaria amb tacos més grans.

Que estigueu bons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada