dissabte, 14 d’agost del 2010

Corrent amunt i avall

L´altre dia quan pujava cap a Bernia des de Xaló, vaig vore una paleta que indicava una senda < camí de les planisses-cases de bernia 3h30´>.
Vaig estar buscant per internet, i no vaig trobar informació, i molt menys el track. I això no pot ser, algú tenia que anar a gravar eixe track per a que la gent no es perda...i allà que vaig anar jo.
El dijous vaig matinar i de bon matí ja estava a peu de senda. Es una senda molt divertida per a córrer, amb una miqueta de tot: ziga-zagues per pedra, pinarets, argilagues, boniques vistes, ...
Vaig aplegar a Cases de Bernia, i com al camel em quedava poca aigua, vaig seguir cap a la font de Bernia. I després ja vaig tornar pel mateix camí pel qual havia anat.

Van ixir casi 23km, amb 670m+ en 3h25´.
Enllaç de wikiloc

--------------

Hui han segut 17,30km amb 377m+ pels camins del poble. En 1h49´
Enllaç gps

Queda apenes un mes per a Botamarges...ara toca un parell de setmanes apretant, i fent alguna eixida llarga setmanal corrent per muntanya, entre 30-40km. I les 2 últimes setmanes amb més tranquilitat, rodant i au.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada