dimarts, 29 de desembre del 2009

Correries I. Teulada-Benitatxell-Cala Llebeig-Barranc de la Viuda-Teulada

Després de haver-me passat tota la setmana fent el gos per culpa de les molèsties al genoll, tant que només em falta lladrar, el diumenge tenia previst fer-ne una "de les bones".
Home, "de les bones" per al meu nivell.
La idea era eixir de la caseta cap al poble, i tirar cap al Poble Nou per l´Abiar, i com a punt G de la ruta, aplegar a la Cala Llebeig per la senda que voreja la mar per baix del penyassegat.

Començe matinet, sin prisa y CON pausa, fent fotos i tot (amb el mòbil...perdó).







Trotant poc a poc, aplegue al Benitatxell ja amb punxades al genoll...però ara ja no val la pena tornar...retallaré una miqueta la ruta, i aniré amb compte.
Bernia des del Poble Nou.



Aplegue al Poble Nou i no hi ha una ànima pel carrer.Si dormen estos...



Vaig a buscar la carretera de la Cumbre del Sol, i comença la costera. Cara amunt podia córrer perque no em molestava tant el genoll...pero millor pujar caminant apressa, i avant.
El Montgó per la carretera del Puig Llorença.



Baixant, quan aplegue als penyassegats m´asome al mirador de la Cala Moraig i veig la maldat que ha fet el temporal...mig pàrking s´ha engolit... I de allí ja vaig a buscar la senda que val millons que va cap a la Cala Llebeig. Ací per sort, com duia el bastó de senderisme per espantar gossos, em va vindre bé per a apoiar-me perque ací el genoll si que punxava, sí...












I una volta a la Cala, remuntem el barranc que separa els termes de Teulada i Benitatxell,que per cert em va estranyar que estiguera tan sec, per a buscar el camí de la Viuda, que trobarem just despres de travessar la pinada que per sort encara queda al lloc.





I quan aplegue, per desgràcia, a la civilització, creue alguna urbanització, per a buscar el camí del Barranc del Pas, per el que aplegaré a casa després de 3 hores i mitja de passeig.



I prou! que tot lo bo s´acaba...

Si voleu el track, feu click.



Au!

1 comentari:

  1. bon blog i bones vivències molt ben explicades....

    pose l'enllaç als meus blogs?

    ResponElimina