dijous, 24 de desembre del 2009

El dia que Algú va saber que podia fer-ho. El debut. 20-12-09 Mitja de Muntanya de Calp.

I com em vaig encabotar...vaig acabar inscriguent-me a la V Mitja Marató de Muntanya de Calp.
Vaig aplegar com apleguen els corders al "matadero". Cagaet. Però amb moltes ganes de gaudir del matí. Van ser moltes coses noves que tractava d´anar assimilant tot i els nervis del moment, i una experiència molt positiva.



La cursa la vaig començar amb precaució, ixint dels últims deixant passar els kilometres. I a mitjan cursa, quan vam fer cim a Oltà, vaig apretar ja a tot lo que vaig poder...que com es va desmostrar els últims 4km, va ser més del compte el que vaig apretar, perque a la última part del recorregut no podia amb la meuà animeta, i fins i tot vaig haver de caminar i això que era planet i costera avall...pero m´ofegava hehe



Vaig quedar el 198 de uns 270 corredors, i la veritat és que la posició me la bufa. Em va agradar molt, em vaig sentir molt bé i ja estic pensant en quina serà la pròxima a la que m´apunte... Km vertical de Gandia, Mitja Marató de Santa Pola (aquesta és per asfalt i planeta, que no em diu molt, pero vaig vore al youtube imatges de la eixida-6000 persones allí clavades- i em vaig flipar), o la Mitja de Gata...ja vorem.



...continuarà.

Ps. Bones festes i bon any a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada