dimarts, 12 de gener del 2010

Muntanyes I. Pla de la Casa (Serrella) amb neu.

Encara que el fisio em va dir que res de exercici durant 2-3 setmanes per a recuperar el genoll... com diria Talo: "la Serrella nevada em va cridar" hehehe i allà que vam anar, ell i jo.

Pensàvem que pujant al Pla de la Casa per Quatretondeta seria on més neu trobariem, i ens vam enganyar- n´hi havia més pel Barranc del Moro-, però va ser bona ruta igualment.
Aparquem casi a Quatretondeta, i enfilem la pista fins la Font del Espinal, on comença la senda i la costera amunt per baix dels Frares de Serrella.

















I de regal una foto curiosa. Baixant ja, em va vindre al cap la foto que tinc del ametler de la Font del Espinal, i vaig intentar fer-li´n una exactament igual però amb neu...el canvi és espectacular. Jutjeu vosaltres mateixos:




Per a veure món no és precís anar massa lluny...
Que estigueu bons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada