dissabte, 10 de juliol del 2010

Bicicletejant. Les coses bones van de 2 en 2. Bernia doble.

Com ja sabeu, les coses bones van de 2 en 2. Les natilles, les pagues extres, les...(no em feu dir-ho que tots ho heu pensat...bruts! xD).

He matinat per a anar a Bernia amb la bici. La idea era fer una eixideta llarga per vore com funciona el cos. Tire cap amunt de bon matí, per Pinos, i llevat dels últims 3km abans d´aplegar dalt, on hi han algunes rampes on tinc que posar la reductora, en aplegar dalt em trobe bé. Això no pot ser...pensava que açò anava a ser mortal, i més ara en estiu... i estava dalt i amb ganes de marxeta...i he tingut la xorrà de idea de baixar cap a Xaló i tornar a pujar.



Baixe cap a Xaló. Que gustet dona baixar! Vaig a la gasolinera, compre aquarius, i torne cap amunt...ara més cansat i amb més calor...i amb més mal de cul (em cague amb els sillins minimalistes!!).
Cansat i acalorat, però sencer, aplegue a Cases de Bernia per segona volta al dia, i per a variar una miqueta he anat a la Font de Bernia. Bec, i enfile cap avall.



I per Senija he baixat a Canor, camp de futbol de Teulà city, i a casa.
80km amb 1400m+ en 5h20´
Enllaç dades gps

Ara un parell de dies de descans, i altra volta al ataque, que només queden 2 mesets per a Botamarges!

Au!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada