dimecres, 30 de juny del 2010

Canvi de terç. Ara, bicicleta.

Per ací encara no ho havia comentat. Ho faré ara:
Com els genolls no els recupere ni a la de tres, la fisio em va dir que o deixava de correr tant o deixaria de correr a la força.
Em va recomanar natació o bicicleta, que son esports de baix impacte a les articulacions, i que ajudaven a muscular les cames, la qual cosa també m´interessava.
De nadar oblidem-nos, la piscina de casa té 8m. i per a fer una sesió com déu mana, hauria de pegar-li 2000 voltes xD
Per tant, vaig desempolsar la bicicleta que em vaig comprar quan media 1´50cm, que es tota una reliquia de 18 anys. En aquella época la bici estava bé, perà al costat de les màquines d´avuí en dia...fa risa. Lo que tenia clar es que no anava a gastar-me ( i menys ara)600-800euros amb una bici que no sé si gastaré, per tant vaig portar la reliquia al mecànic per a posar-li canvi i frens nous...i al ataque!

Fa només 1 setmana que la gaste, i ja li he prés gustet. La bicicleta és moooolt més agraïda que correr, i a les baixades et recuperes de categoria. Corrent no recuperes fins que no te´n vas a dormir jeej
Estic gratisimament sorprés perque pensava que patiria més. Des del primer dia que vaig començar a enfilar-me costeres amunt (ei...el vici és el vici...)i no tan sols no he sentit cap molèstia, sinó que em trobe benissim i crec que tinc un ritme (modo fantasma ON) prou decent xD



Vos mola, eh???

Supose que si tot va com va, no tardaré massa en canviar-li el cuadro i lo que tinga falta de canviar per a deixar una bicicleta decent, perque tot pinta a que d´ara en avant será una part fundamental dels entrenaments.

El diumenge vaig fer la primera eixida seria. 40km amb uns 900m+ en casi 3 hores. Teulada-Abiar-Benitatxell-Cumbre del Sol-Font Santa-Fonts del Poble Nou-Abiar-Bous-Canor-Berdica-Samt Jaume-Teulada
http://connect.garmin.com/activity/38301632

I hui me´n han eixit 30, pegant voltes per la Font de l´Horta, estació de Benissa-Sant Jaume-Barranc del Pas...
http://connect.garmin.com/activity/38754458


Ale, ja està posat al dia. Ja puc anar-me´n a dormir

Au!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada