diumenge, 24 de gener del 2010

Correries III. Estació del tren de Benissa-Canor-La Mata-Estació de Gata-Tren

A petició de Victor , que te moltes ganes d´apareixer en aquest afamat (xD) blog, torne a tirar d´arxiu per a contar una altra historieta.
Aquesta crec que va ser la primera ruta corredora per muntanya que vam fer. Ja teniem gana de provar, i a mí em va picar el cuc definitivament i em va animar a seguir practicant aquest esport. I que dure!

Quedem a l´estació del tren de Benissa, on aparquem, estirem una miqueta, faig 2 fotets i arreem, seguint el camí del Pouet de Berdica.

En aplegar al Poet, girem a l´esquerra per a buscar el polígon industrial de Benissa, al temps que anem descobrint que les costeres amunt no son igual corrent que caminant..., el creuem i per la Partida Canor anem a buscar la muntanya.

Víctor fa un últim esforç abans d´aplegar al vèrtex geodèsic, per a eixir a la foto com un autèntic trail-runner

Fem cim (cimet més bé...hehe), menjem i recuperem líquids, i enfilem cap avall entre pins i una senda molt divertida

Apleguem a l´aljup, passem propet de la Font de la Mata, i baixant intentant no caure cap bac que ens lleve les ganes de correr per la muntanya, passem per baix del pont de l´autopista i ja deixarem la muntanya per a seguir per asfalt fins l´estació del tren de Gata.

I després d´una quinzena de km, apleguem per fí, mortets a l´estació de Gata. Mentres fem temps per a que aplegue el tren, anem al bar de enfront de l´estació i engolim aigua com si vinguerem de fer una travessa pel desert

I per a que ningú puga dir que jo no estava, em faig una auto-foto disparant al sostre de plàstic de l´anden de l´estació

La anècdota del dia, no la conteu a ningú, va ser que se´ns va oblidar apretar el botó de parada a l´estació de Benissa...i vam baixar a Calp i vam haver de esperar al primer tren direcció a Dènia. I per a variar, cervesseta, picaeta i cap a casa.

Que estigueu bons!

1. Ja sóc famós! que llàstima que no haver-te fet cap foto a tú correns...
    Que gran ruta! per ser la primera de muntanya crec que no va estar gens mal,prou desnivell i moments més crítics la pujada de berdica-polígon i les pujades cap a la mallà i cap a serrillars però prou km de pista i bastant corredora.

Lo del tren va estar bé així un dia que l'agafem el vam disfrutar més km,jeje.

Salut a tots!

2. tota classe de barbaritats se vos ocurreixen redeu!

3. jeje,el mort li diu al degollat,qui t'ha fet eixe forat?

xDD

4. Jo tinc constància d'aquesta ruta perque junt amb Talo vaig acudir a la picaeta de fi de festa. VERO

5. m'encanten les fotos i la ruteta
    vosaltres com sempre superant-se.