dilluns, 26 d’abril del 2010

Fa un any que vaig començar a córrer!

Se me va oblidar posar l´últim entrenament guapo per Serrella. El vaig fer amb Vicent i Ruben, de Tierra Vertical, i no cal que vos mareje més, uns 35km i 2500m+ en 7h51´.

Ara de lo que toca parlar és de que fa justet un any que em va pegar per córrer. Des de que vaig anar a la Mitja d´Oltà com a caminant, amb Víctor i David, estava picat amb això de córrer per muntanya, però no vaig pegar l´impuls fins tal dia com hui de l´any passat. Resulta que el dissabte anterior van fer la Cursa Popular de Teulada (com el dissabte passat) i el dilluns en aplegar a la faena, parlant amb Pepe vaig fer conya del que havía quedat l´últim (idiota de mí), i Pepe em va dir: " tú que parles si tu no fas 10km corrent?"...



...silenci sepulcral...


i tenia raó, i em vaig cagar en la mar i vaig començar a pegar-li voltes al bancal i a deixar-me caure costera avall quan passejava a la gossa. I gràcies a això vaig descobrir este món que tants sacrificis i alegries suposa, i que cada dia m´agrada més. I a gaudir-lo mentres dure, o fins que m´ixca novia o follamiga i començe a fer-me plans millors per a cremar les energies que tinc acumulades hahahahah




Per cert, 4 dies queden per al Trail de la Mitja Lluna...allí sabré si m´enganxe definitivament o si envie les sabatilles, els calcetins, la motxilla, el gps, els pantalons, el impermeable que m ha costat una fortuna, el pulsómetre, i les camises técniques a mamar! Bueno, ben pensat...tinc massa diners invertits...seguiré corrent, que estem en crisis i no està la cosa com per anar canviant d´esport hehehe

Que estigueu bons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada