divendres, 2 d’abril del 2010

Correries. Dobles parelles: Barranc del Infern x2. Puig Campana x2.

El diumenge passat li va tocar el torn al PRV147, conegut com el sender dels 6500 escalons, del Barranc del Infern a La Vall de Laguar. Com les coses fa un temps han deixat de ser normals...no anava a fer lo normal, que és pegar-li la volta circular. Tenia que pegar-li´n la parelleta. I aixina vaig acabar, agulletes fins el dimecres.

La ruta ja ho sabeu, escalons amunt i avall, sense treva. El gps va marcar 25,3km amb 1600m positius i els mateixos negatius, costant-me 4h33´ el acabar-la.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=809025





I hui, ja recuperat de les agulletes li ha tocat aguantar-me al Puig Campana. Volía anar asoles, però per no sentir a Talo, vaig accedir a que vinguera, pero cadascú al seu rotllo hehe Ell anava a fer una de les seues Talaes (Puig-Ponoig- i lo que surja), i jo per a variar...una doble. La circular del Puig Campana, pujant pel Carreró i baixant pel Coll dels Pouets. La matraca ha segut considerable i ja la primera pujada pel Carreró me la he presa amb calma...per sort..perque la segona pujada em costava alguna paradeta a rebufar i agarrar aire. El gps ha marcat 20,2km amb un desnivell positiu de 1980m i el negatiu similar. No he aplegat als 2000m + perque la segona pujada he passat de aplegar al cim...estava la senda petà de gent i jo estava ja algo ko. Tot i això he tardat 4h54´. Després he trobat a Talo i mos hem fet un parell de cervessetes i unes picaetes mentres em taladrava amb les seues Taloaventures xD

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=819644



I ara a fer el gos uns dies. Au!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada