dijous, 10 de març del 2011

Actualizando, que es gerundio

Al final ni recordaré la contrasenya, de tant poc que entre per ací...

Després de la mitja marató de pego, va vindre la carrera del coto, molt dura i molt de patir, la última part junt a Ferrús que em va donar prou la llanda i vaig haver d´aguantar com un campeó hehehe Però la carrera molt bé, molt xula, molt ben organitzada, ambientasso en meta, i vam fer 3 horetes justes. Podriem haver fet uns 10´menys, però per problemes tècnics no va poder ser. L´any que ve trenquem el crono i en pau. [modo xulet off]



Una setmana després del Coto vam anar a Finestrat a fer la rutassa de Vicent, l´encadenat del patiment...i tant que vam patir. No vam poder fer-la sencera, perque se´ns feia de nit, però lo que mos vam riure no té preu. Va ser un dia de categoria i ho vam passar pipa tot l´equip pre-g2Handiak (gran hermano 2). Vicent va fer pinya amb una part del grup per a canviar-li la ruta al altre Vicent, i no contaré més o en la pròxima em nominaran a abandonar l´entrenament... La ruta va ser de por, amb un final al Puig Campana, que les xicones es van fer com si res i el equipo B casi no vam aplegar dalt...





Després d´això, alguna eixida bona amb la bici vella, on em va costar pujar al Miserat per a callar boques, i d´on va vindre la iluminació divina que em va dir que devia canviar de bici i dibuixar amb Google Earth una ruta des de l´estació de Denia a la de Finestrat, passant per totes les muntanyetes possibles.

Dit i fet: La ruta ja está dibuixada, la NonTensProu2011 és inminent...


i la bici ja està ací:


Falta concretar el dia i que siguem capaços de fer la ruta sencera...que també és un tema important hehe

I de remat, i molt inesperat va ser el resultat de la mitja marató d´oliva...en principi anava a ser un entrenament bó per a les curses de muntanya, però em vaig flipar una miqueta i com em trobava bé vaig apretar lo que es va poder, i sense saber encara com vaig baixar 7 minuts el temps de la mitja de pego. Vaig entrar en 1h42´57" i més content que una pascua.



I ja està bé per hui. Esta setmana aniré a la carrera de Busot, quedaré per la cua perque el nivell és molt alt, i me´n tornaré a casa amb el cap catxo...

Que estigueu bons!




,

2 comentaris:

  1. A vore si vas escribint més a menut, que está entrant-te la gandulitis als dits, je je je

    Crec que la valoración del resum que has fet es "PROGRESA ADECUADAMENTE", aunque tendríes millor nota si el Encadenat del Patiment l´hagueres acabat.

    ResponElimina
  2. Muy bien Santi, como dice Vicente progresas adecuadamente, pero el blog hay que actualizarlo más a menudo eh?, que no todo va a ser entrenar y entrenar.

    ResponElimina