dilluns, 22 de novembre del 2010

Variadet

Ja sé que tinc el blog abandonat. La gossera m´embarga. Però no he estat parat ni molt menys. Entrenaments amunt i avall, i la "2on cursa de muntanya Gegant de Pedra a Segària"

Resumint:
Dels entrenaments el més destacable és que he començat a fer més velocitat (que sóc un caragol i dec millorar), i entrenant ja puc fer 10km a 4´41"...donant-ho tot. I també que vaig fer la circular del Barranc del Infern en 1h50´, el meu millor temps sens dubte. Aixó de entrenar més velocitat es veu que funciona.



I al Gegant de Pedra també molt content, vaig fer el meu primer top 100, amb un temps de 1h47´crec que va ser. Una cursa molt atractiva, tot i ser curta i per això massa ràpida per al meu gust, ho vaig passar molt bé i vaig entrar en la posició 94.

Ara a fer temps per a la pròxima, que serà la Mitja Marató Serra d´Oltà, on vaig debutar l´any passat i espere baixar el meu temps...no serà difícil...només conseguint no agarrar una pàjara com l´any passat ja tinc molt temps guanyat.

Salut a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada