divendres, 24 de setembre del 2010

BOTAMARGES 2010. Superior!

Estava escrivint la crònica, però estic desganat...i com la meua història és la mateixa que la de Jessi i Vicent, i ells ja la han contada, per a qué repetir quan puc posar l´enllaç? hehe

Resumidísimament: Vaig entrar el 107, després de 11h28´, 63km i 3000m de desnivell positiu. Casi el mateix temps que vaig passar amb Jessi, Vicent i Fernando; els meus companys d´una cursa que volía fer en solitari i mira per on, la vaig fer en bonísima companyia i vam passar un dia de p**a mare, de la que ens han quedat un bon grapat de rises i anècdotes que recordarem molt de termps. Gràcies!

Crònica de Jessi

Crònica de Vicent

Ara unes fotets:











L´any que vé torne, sí o sí!

Que estigueu bons!

1 comentari:

  1. He llegit per ahí algo de:
    "Santi, el que se fundió a Vicente en la Botamarges 2010"

    Mira que eres cabró, encara estic rient-me perque no ho havía vist. jajajajajaja

    A vore si anem fent plans per a altra que necesitem motivarnos.

    ResponElimina