dilluns, 17 de maig del 2010

Correries. De tren a tren per dalt les muntanyes. Teulada - Dènia.

Com no ixc per les nits, perque si ixc me´n faig 3, i no tinc gana de tindre resaca...pues m´alçe matí i tinc males idees. Que no sé que serà pitjor per al cos...

La idea de anar des de l´estació de Teulada a la de Dènia ja feia temps que em pegava voltes dins del cap, i ara després del paronet de 2 setmanes, tenía ganes de fer-ne alguna "bona" i de pas que em vinguera bé de cara al últim repte previst, que ja el contaré, ja...

A les 7:45 aparque al costat de l´estació, em pose l´equip de superguerrer de l´espai, i me´n vaig cap a la Font de l´Horta mentres el sol i els animalets van despertant-se.




Passe pel costat de l´estació de Benissa buscant Berdica i abans d´aplegar, tire cap al polígon industrial, Canor i començen les costeres amunt que em deixen a la senda per la qual travessaré les Seldetes(o la mallà verda o serrillàs o com es diga).
Una vegada dalt, la senda es planeta i va entre argilages i matolls. Es molt divertida i sencilleta...anava jo tan "campante" quan de moment una cosa enmig la senda...això que és?ahhh una serp! i la bote hehe la pobra encara estava mig dormida i segur que es va quedar flipà.






Abans del meu horari previst, aplegue a Gata pel pont de ferro eixe nou que han fet. Vaig per dins de Gata on ja algunes persones em miren pensant: "este xiquet pareix que no estiga bé...corrent de bon matí amb un macuto que porta un tubet i un bastó penjant..." I vaig a la panaderia que no sé com es diu, de davant de l´estació. Em compre 2 empanadilles (bones, per cert) i una botella d´aigua que buide dins del camelbag. Ja que estic ací, vaig a vore l´horari del tren i veig que el meu serà el que ix a les 14:20 des de Dènia...però si m´espavile igual aplegue al de les 13:20. I em vaig espavilar i vaig eixir d´allí en un instant.



Creuant bancals de ceps que estan ara amb tota la fullaraca i fan goig, vaig cap a Jesús Pobre pel camí de la Font de la Rana. I a Jesus Pobre s´acaba lo bo...toca pujar al Montgó...que reburro sóc...amb tant poc que m´agrada el Montgó perque dalt no es pot ni caminar apressa i no es pot apoiar bé i sempre em faig mal els genolls...jo cap al Montgó. Xulo ahí!
Bé, tire cap amunt i per animar-me el dia, venen 4 gossos amb males idees a per mí. Els amos, sense fer ni intenció de lligar-los em diuen que "no hacen nada", pero a qui li ladren i li mostren les dents a 2 metres és a mí, que está cabrejant-me l´assumpte perque l´amo els crida però no ve a per ells. Crec que em té més por a mí perque li estic fent cara assassina, que jo als gossos jeje Com porte el bastó de trekking a la mà, tinc la brillant idea de alçar-lo amenaçant als gossos i cagar-me en tot bramant-los, pensant que els asustaria...JA! Encara es van posar més xulets, i vaig haver de gastar el bastó però per a mantindre´ls a ratlla. I lo que em faltava ja, una tia que anava amb el dels gossos em diu que la culpa és meua per amenaçar als gossos, "que sus perros son buenos y que no es normal". Lo que em faltava ja. Mentres mantenía als gossos a ratlla amb el bastó li vaig fer la explicació a la tia, i anava passet a passet fugint d´ells (per a que diguen que els homes no podem fer 2 coses al mateix temps...jo 3!!) i es va acabar la historieta.
Continue a la meua bola cap amunt, em trobe 2 excursions que em deixen passar només em veuen, jo salude i dic de broma que es que tinc el dinar al foc i tire cap al Cim.
Al Cim eren allí 40 i la mare, i 20 de ells estàven a punt de baixar. Aixina que...tocava arrancar abans que ells per a no pillar tapó. Menje un sandwich que porte anant anant i cap avall pegant botets, que és com millor es baixa.
Quan anava ja a girar cap al camí de les Colònies em veig un cabet darrere de un matoll...que es gira, em veu i s´alça amb un bot heheheh pobre xic...li vaig tallar la cagà.
Ja al camí de les Colònies, on en teoria es el lloc més propici de tot el recorregut per a còrrer, "no puedorrrr". Estava prou fundit, i anava alternant correr i caminar. Ací ja veia jo que a les 13:20 no aplegava ni de broma, aixina que vaig retallar per una senda que baixava cap a les Urbanitzacions per la via rápida i vaig arrear prou cansat ja cap a l´estació. I sabeu qué? A les 13:22 vaig aplegar...vaig vore ixir al tren i tot, de lluny. Mecaguen els trens puntuals! Després de 5h39´aplegue 2 minuts tard! Això segur que va ser per culpa dels gossos...!

I alli a l´estació vaig estar, a un banquet baix de un arbre, fins les 14:20.

35,5km
1000m+
5h39´

Si voleu el track: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=907622

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada